assholeSå ville du delt videoen under, på wallen til Erna Solberg, Justisministeren, Siv Jensen, Grenland Politikammer, og stort sett overalt ellers på Facebook, hvor du ikke er blokkert! Og slik tvunget det Norske folk til å bære sine egne synder, og ta ansvar for sitt eget snørr!

Det er nå snart 3 år siden jeg kom tilbake fra USA. Siden da har jeg lært en del. Hovedsaklig har jeg lært at hele jævla Norges befolkning er Rape Gale og Sinnssjuke! Det gjelder dommerne, politi, rettsvesen, journalister, advokater, politikere, skeptikere og stort sett alle andre idioter og fåreskaller som er født i dette landet! Dere er alle sammens besatt av ideen om at dere kan pisse i buksa, og skylde på meg, av en eller annen sinnssyk grunn!

I tillegg lider dere av en kollektiv “Facebook Psykose”, som har gjort det til at dere alle sammens har fullstendig mistet grepet på virkeligheten, og evnen til å skille rett og galt! Etter at jeg slapp ut fra Kragerø Fengsel, hvor jeg hadde sittet 14 dager i varetekt, spurte jeg en tilfeldig fremmed på gata om han hadde sett den såkalte “bombevideoen” min, og han bekreftet det, og mente at den hadde virket “skremmende”, og at det bare var til pass for meg at jeg hadde fått fengsel for den. Mitt gode råd til denne mannen er; Nevroleptika! NÅ!

Faktum er, at jeg ble dømt av hele det Norske folket. De alle sammens hadde jo lest overskriften på videoen min, og følte derfor at de hadde rett til å ha en mening om min sinnstilstand, kriminelle rulleblad, osv, osv. Og dommen var enstemt, jeg var skyldig! I Norge var det stort sett ikke ett eneste menneske som ikke mente at jeg hadde fremsatt “bombetrusler”, til tross for at en profesjonell Engelsk tolk mente at jeg ikke hadde gjort det!

Nedenfor er den såkalte “bombevideoen” min. Den jeg satt 6 måneder i fengsel på grunn av. Og jeg spør det Norske folk enda en gang til; Hvor i svarte helvete fremmer jeg “bombetrusler” i denne videon?

Det mest sinnssyke oppi hele denne historien, er at de eneste som faktisk forsøkte å hjelpe meg her, og som ikke var besatt av å dømme meg for deres egne synder, var NSA og CIA. Tro det eller ei din pungsteinslause halvape!

Faktum er, at hvis du hadde hatt så mye som ett eneste jævla anstendig bein igjen i kroppen din, så ville du delt den såkalte “bombevideoen”, til hele jævla Norges befolkning hadde sett den, og jeg hadde fått tilkjent erstatning for den djevelskapen som andre har påført meg, på grunn av sin egen paranoide schizofreni!

Og frem til du gjør det, kan du ta den såkalte “Folkedomstolen” din, og stappe den opp i det hullet der hvor sola aldri skinner! Frem til du gjør det, er du ikke min venn!