1974992_10152342688008708_1971197345_n

Edit; Dette er avlyst, siden Ingunn Sigurdsdatter har mer lyst til å saksøke Paven, og erklære Norge for oppløst. Men takk for all støtte 🙂

Og alle som ønsker, er Hjertelig Velkommen til å være med 🙂

Den 16. Mai, 2015, klokken 13:30, vil jeg gjenåpne Niceland, og omregulere det til et “Tverrkristelig Kultursenter for Barn og Ungdom”. Jeg vil stå som forpakter, og alt er selvfølgelig min skyld! Men med mindre du insisterer, så ville jeg satt pris på at du ikke viser ansiktet mitt, eller “outer” meg på noen måter. Jeg er lei av å komme “ut av skapet” 🙂

Området vil selvfølgelig i det daglige organiseres av Ingunn Sigurdsdatter, og hun vil stå for all daglig drift, men dette er altså noe som jeg gjør, uten at hun er skyldig i noe som helst, og all skyld tilhører meg! Jeg vil derfor masjere ned til Skippergt. 13, Skien, den 16. Mai klokken 13:30, 2015, alene om nødvendig, hvor jeg gjenåpner Niceland, takket være et hull i Loven, som muliggjør omregulering av tomt og eiendom til et barne og ungdomsenter, hvor fokus vil være personlig vekst, glede og Kjærlighet.

Senteret vil fungere som en pusteplass for barn og unge. Alle religioner vil være like mye verdt på Niceland, og jeg starter selv med å donere min egen Qu’ran, Bibel og Gitar.

Jeg satster på at dette skal bli et “Trippel Helix” initiativ, hvor både næringsliv, kommunen, staten og akademia er med og hjelper. Derfor vil jeg derfor komme med følgende ønskeliste, av ting som vi vil trenge;

  • Gitarer og andre musikkinstrumenter (el-piano?)
  • 1 Eksternt Lydkort
  • 1 Kondensatormikrofon
  • Maleting
  • Soveposer (for bruk under utflukter ut i Moder Jord)
  • Hjelp fra det lokale næringslivet til å betale strøm, kloakk og andre kommunale utgifter
  • Hjelp til å sørge for at barna og de unge får minst ett godt og varmt måltid gratis hver dag
  • Flere Bibler ment som donasjoner til barna
  • Flere Qu’raner ment som donasjoner til barna
  • Buddhistiske og Hinduistiske skrifter til det lokale biblioteket
  • Åsatru skrifter til det lokale biblioteket
  • Donasjoner fra håndtverksbedrifter, møbelfirmaer, osv, vil bli tatt imot med takk

Senteret vil være et sysselsetnings-senter for barn og unge, og åpent for alle barn og unge i Grenland, hvor de kan komme å få et pusterom, samtidig som de har mulighet til å lære noe positivt. Jeg vil selv stå for Gitarundervisning og Programmeringsundervisning, i tillegg til at jeg vil organisere utflukter ut i naturen, som Jotunheimen, Gaustadtoppen og andre nydelige naturomgivelser i Norge. Andre aktiviteter vil også selvfølgelig organiseres ved senteret!

På agendaen vil selvfølgelig anti-mobbing være sentral, vi inviterer derfor Kjell Magne Bondevik, Prinsesse Martha Louise, Rachel Trovi og Øystein Beyer til å åpne senteret offisielt senere i år, når det er ferdig oppbygd, senere i sommer, og klippe over snorene sammens 🙂

Vi takker for alles samarbeid, og vil spesielt rette en takk til Grenland Politikammer, og håper den koselige dialogen kan fortsette, og at de ønsker å hjelpe oss i vårt videre arbeid.

Alle som ønsker er derfor invitert til Skippergt. 13, Skien, den 16. Mai 2015, oppstart klokken 13:30. Vi hadde satt pris på om Skien 17. Mai tog kunne passert forbi oss den 17. Mai forøvrig 🙂

Ha en fin dag, og ta med godt humør 🙂

Vennlig hilsen,

“You Know Who” 🙂